5 راهکار طلائی خرید تور ارزان استانبول از سفربانک

وبلاگ جامع تورهای ارزان استانبول

5 راهکار طلائی خرید تور ارزان استانبول از سفربانک

۶۱ بازديد

به نقل از خبرگزاری خبربان " تور ارزان استانبول همیشه در دسترس نیست ولی در این مقاله قصد داریم راه کارهایی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی از سایت سفربانک ارزان ترین تورهای استانبول را انتخاب کنید.


تور ارزان استانبول همیشه در دسترس نیست ولی در این مقاله قصد داریم راه کارهایی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی از سایت سفربانک ارزان ترین تورهای استانبول را انتخاب کنید.

 
 
 همچنین راه حل هایی برای کم شدن هزینه های شما در حین سفر ارائه خواهد شد تا بتوانید علاوه بر خرید تور ارزان استانبول سفربانک هزینه های حین سفر را نیز کاهش دهید.

 

 

1.    بهترین زمان را برای خرید تور ارزان انتخاب کنید

یکی از بهترین راه های خرید تور ارزان استانبول انتخاب زمانی است که مسافر کم و در نتیجه خدمات با هزینه پایین تر ارائه خواهد شد. قیمت تور استانبول در فصل های بهار و تابستان بسیار بالاست و برای افرادی دوست ندارند هزینه بالایی برای تور صرف کنند گزینه مناسبی نیست. بهترین زمان برای خرید تور ارزان استانبول پاییز و زمستان است تا بتوانید خدمات ارزانتری دریافت کنید.

2.    بلیط رفت و برگشت خود را چند ماه زودتر تهیه کنید

معمولاً هر چه به زمان پرواز نزدیک می شویم قیمت بلیط بالاتر خواهد رفت. برای داشتن یک تور ارزان استانبول بهتر است بلیط خود را چند ماه زودتر تهیه کنید. بعد از تهیه بلیط یک ماه مانده به سفر می توانید هتل خود را رزرو کنید. از این روش بسیاری از مسافران استفاده می کنند و به اصطلاح تور را خودشان می بندند.

3.    تورهای لحظه آخری بهترین روش خرید تور ارزان استانبول

به صورت کلی از دو روز تا ساعاتی قبل از پرواز اگر ظرفیت تور تکمیل نشده باشد آژانس ارائه دهنده، تور مورد نظر را از 20 تا 50 درصد ارزان تر از قیمت عادی به فروش می رساند. به دلیل اینکه هزینه بلیط هواپیما و هتل محل اقامت قبلاً از طرف آژانس های مسافرتی پرداخت شده ترجیه داده می شود به جای سوخت کامل و ضرر صد در صد این تورها با قیمت پایین تر ارائه شود تا از ضرر احتمالی جلوگیری شود. برای خبردار شدن از این تورها در سایت سفربانک ثبت نام کنید و از تخفیف های تورها مطلع شوید.

4.    از بلیط های خوش قیمت چارتر استفاده کنید

بلیط های چارتری بلیط هایی هستند که از طرف ایرلاین به آژانس هواپیمایی فروخته می شود که از این زمان به بعد مسئولیت نرخ گذاری بر عهده آژانس خریدار است که معمولاً نرخ آن کمتر از بلیط های سیستمی ارائه می شود. یکی از مهمترین آیتم هایی که در خرید تور ارزان استانبول بسیار موثر است خرید این نوع بلیط هاست. سعی کنید قبل از خرید حتماً مقایسه ای جهت خرید بهترین قیمت داشته باشید. از این نکته غافل نشوید نوع ایرلاین خدمات دهنده نیز در تعیین قیمت بسیار موثر است پس سعی کنید حتی الامکان از پروازهای داخلی نظیر ماهان ، ایران ایر ، قشم ایر و ... استفاده کنید. توجه داشته باشید پروازهای نیمه شب و وسط هفته با قیمت پایین تری ارائه می شود.

5.    اقامت در هتل های ارزان قیمت و هاستل ها

یکی از روش های مرسوم برای پایین آمدن قیمت تور استانبول رزرو هتل ارزان در استانبول و یا اقامت در هاستل های این شهر است. در نظر داشته باشید حتی هتل هایی که به اسم سه ستاره به شما عرضه می شود دارای کیفیت پایینی هستند و در کل هر چه محل اقامت به مرکز شهر نزدیک تر باشد قیمت هتل بالاتر خواهد رفت پس شما می توانید به هتل های دورتر و یا هاستل های خارج از شهر مراجعه کنید. فقط دقت داشه باشید برای حمل و نقل و جابجایی چقدر باید هزینه کنید.

چطور هزینه های سفر به استانبول را کاهش دهم؟

حالا که با روش های خرید تور ارزان استانبول آشنا شدید سایت سفربانک در ادامه این مقاله راه کارهایی را برای صرفه جویی در هزینه به شما ارائه خواهد کرد که قطعاً در کمتر منبعی به شما پیشنهاد خواهد شد. لازم به ذکر است در مقاله راهنمای سفر به زیباترین شهرهای ترکیه به ارائه مباحثی درخصوص محبوبیت تور استانبول پرداخته شده است. حال با ارائه راهکارهایی هزینه تور استانبول را به کمترین حد امکان خواهید رساند . با ما همراه باشید.

·       استانبول کارت راه کار طلایی

یکی از بزرگترین معضلاتی که مسافرین با آن دست به گریبان هستند مشکل حمل و نقل و کرایه تاکسی است. در واقع با استانبول کارت می توانید همه جا از حمل و نقل عمومی استفاده کنید و تنها با پرداخت 3.5 لیره یک مسیر یک طرفه طولانی را طی کنید. این بهترین راه برای عدم پرداخت به کرایه های بدون حساب تاکسی هاست تا بدین صورت یکی از مهمترین موارد در کاهش هزینه های تور ارزان استانبول را رعایت کرده باشید.

·       بسیاری از مسیرها را می توانید پیاده طی کنید

قطعاً این موضوع برای کل سفر شما مصداق نخواهد داشت، ولی خیلی از مسیرها مانند گالاتا ، منطقه سلطان احمد و یا خیابان استقلال که پر از مرکز خرید و جذابیت های فراوان است را می توانید پیاده روی کنید تا از هزینه های شما کاسته شود. در ضمن در انتخاب هتل محل اقامت خود نیز دقت کنید تا کمترین هزینه برای حمل و نقل صرف شود.

·       وای فای رایگان استانبول را از دست ندهید

سعی کنید از اینترنت سیم کارت های ترکیه استفاده نکنید و حتی الامکان برای تماس های ضروری از این سیم کارت ها استفاده کنید. برای استفاده از اینترنت می توانید از وای فای رایگان هتل ها ، رستوران ها وکافه ها بهره ببرید. در ضمن در بیشتر میدان های استانبول ، ترمینال ها و مناطق توریستی وای فای رایگان به نام ibbwifi ارائه می دهند. این مورد هزینه شما را به شدت کاهش خواهد داد و شما مجبور یه شارژ متوالی سیم کارت نخواهید بود.

·       کارت گردشگری استانبول را تهیه کنید

اگر اهل گشت و گذار و بازدید از جاهای دیدنی استانبول هستید برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود حتماً از کارت های گردشگری استفاده کنید با این کار هزینه ورودی به اماکن گردشگری حدوداً 60 درصد کاهش خواهد یافت و مجبور به ایستادن در صف های طولانی تهیه بلیط نخواهید بود

·       از روزهای بازدید رایگان موزه های استانبول استفاده کنید

شاید بسیاری از مسافران از این موضوع خیر ندارند که موزه های استانبول در یک روز خاص بدون هزینه است و درب های آن به روی عموم باز است و یک سری از گالری ها و اماکن دیدنی نیز در کل سال رایگان ارائه خدمت می کنند در ذیل به تعدادی از آنها اشاره می کنیم

موزه هنر مدرن استانبول در منطقه بی اوغلو در روزهای پنج شنبه برای شهروندان ترکیه رایگان است موزه پرا در خیابان استقلال هر جمعه از ساعت 6 تا 10 شب برای همه از جمله توریست ها رایگان است موزه هنرهای زیبای ساکیپ سابانجی در امیرگان استانبول در روزهای چهارشنبه برای عموم رایگان است ·       برای خرید محصولات چانه بزنید

سعی کنید برای خرید به فروشگاه های تخفیف دار بروید و برای خرید خود تا جایی که توان دارید چانه بزنید. در ضن سعی کنید در روزهای پایانی خرید کنید تا اگر جنس ارزانتری پیدا کردید پشیمان نشوید. در فصل بهار و تابستان همه فروشگاه ها تخفیف زیادی را به شما ارائه خواهند داد.

·       در رستوران هایی که مردم استانبول غذا می خورند، غذا بخورید

برای صرف هزینه کمتر، از رستوران های سنتی و محلی که خود مردم ترکیه از آن خرید می کنند استفاده کنید این اماکن هم تمیز، هم دارای غذای با کیفیت و همچنین قیمت مناسب هستند. در ضمن رستوران هایی به توریست ها خدمات می دهند دارای قیمت بالاتری هستند.

در این مقاله سایت سفربانک سعی کرد تمامی موارد و را ه کارهایی را که به شما کمک خواهد کرد تا ارزانترین تور استانبول را انتخاب و رزرو کنید را به شما ارائه دهد. در نهایت شما می توانید با مراجعه به سایت www.safarbank.net  با امکان مقایسه تورها بهترین انتخاب را داشته باشید.  "

منبع : safarbank.net

 

بهترین زمان سفر به استانبول

  • بهترین زمان سفر به استانبول فصل بهار است. چرا که از میزان بارش های فصلی کم شده و هوا طراوت خاصی را به خود می گیرد.
  • فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و داشتن فراغت بیشتر توسط مردم این شهر بسیار شلوغ می شود و همینطور شرایط جوی ترکیه هم به نسبت دیگر فصل های سال بسیار گرمتر می شود.
  • در فصل پاییز از قیمت تورهای مربوط به این شهر مبلغ زیادی کاسته می شود و همینطور شرایط جوی بسیارمناسبی هم نیز فراهم در شهر استانبول بنابراین بعد از فصل بهار پاییز بهترین زمان برای سفر به استانبول می باشد.
  • اگر که قصدتان از سفر به شهر استانبول گشت و گذار و تفریح در مناطق توریستی آن است سعی کنید برنامه سفرتان در فصل زمستان نباشد، اما این فصل برای خرید بسیار مناسب است.
منبع: چرب زبان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.